8 ceaiuri cu un puternic efect anti-inflamator

0

O ceasca de ceai cu proprietati antiinflamatoare este o modalitate excelenta de a preveni bolile cronice si de a va imbunatati sanatatea generala.
Se considera ca procesul imbolnavirilor si slabirii imunitatii organismului, antrenand reactii ce pot duce in mai multe directii. Inflamatia reprezinta un mecanism nespecific de raspuns si aparare a organismului la o agresiune. Agresiunea poate fi generata de bacterii, virusuri, paraziti ori factori fizici (caldura, frig, traumatism, iradiere etc). Bineinteles, si unele substante toxice pot determina inflamatia in organismul nostru: pesticide, ierbicide etc. In acelasi timp, raspunzatoare de initierea raspunsului inflamator pot di chiar substantele produse de propriul nostru organism, cum sunt acizii biliari, ureea, amoniacul, glucoza.
Cele mai bune ceaiuri antiinflamatoare care ajuta la imbunatatirea imunitatii si reducerea toxicitatii organismului includ: ceai de turmeric, verde, de menta, de papadie, de fenicul, de scortisoara, de musetel si de ghimbir.
Ceaiul de ghimbir
Acest ceai a fost folosit de stramosii nostri pentru a usura stresul gastrointestinal. Ghimbirul are compusi antiinflamatori cunoscuti pentru imbunatatirea sistemului imunitar si pentru a elimina radicalii liberi inainte de a cauza stres oxidativ.
Ceai de papadie
Ceaiul de papadie este un puternic antiinflamator, care poate, de asemenea, sa reduca retentia de apa si sa imbunatateasca functia sistemului imunitar.
Ceai de turmeric
Una dintre cele mai puternice substante antioxidante este curcumina care poate calma stomacul suparat si poate imbunatati echilibrul bacterian din intestin, ajutand astfel intregul sistem imunitar al corpului.
Ceai de fenicul
Feniculul este cunoscut ca o planta anti-spasmodica si antiinflamatoare si este adesea folosit pentru a scadea stresul din sistemul nervos. Acest lucru poate reduce stresul oxidativ in organism.

Ceai de menta
Ceaiul de menta este capabil sa reduca inflamatia in tractul intestinal, dar are efecte similare si asupra articulatiilor si muschilor.
Ceai verde
Ceaiul verde are compusi polifenolici cu o natura antiinflamatoare si antioxidanta, ceea ce inseamna ca pot contribui rapid la reglarea comportamentului sistemului imunitar.
Ceai de scortisoara
Ingredientele active din ceaiul de scortisoara au capacitatea dovedita de a reduce inflamatia cronica si riscul bolilor cronice.
Ceai de musetel
Acest ceai are foarte multe beneficii in numeroase afectiuni. Are efect antiinflamator, bactericid, fungicid, antibiotic, impiedicand dezvoltarea bacteriilor si reducand inflamatia.
Nota: Acest continut ofera numai informatii generale. Nu este in nici un caz un substitut pentru o opinie medicala calificata. Consultati intotdeauna un specialist sau medicul pentru mai multe informatii.
Sursa: https://www.organicfacts.net/tea-inflammation.html

Niciun comentariu

Nu ratați!