Natura Vindecătoare

10 beneficii ale semintelor de coriandru

Semintele de coriandru sunt ambalate cu substante nutritive, incluzand niveluri ridicate de fibre, antioxidanti, vitamine din complexul B, vitamina C, potasiu, cupru, magneziu, mangan, zinc, fier si calciu. Aceste seminte asigura si o cantitate moderata de proteine si grasimi. Mirosul de coriandru provine din antioxidantii sai si din uleiurile volatile, printre care se numara si acidul linoleic si acidul oleic.
Exista destul de multe modalitati prin care sa introduceti semintele de coriandru in dieta dumneavoastra zilnica. Acestea pot fi folosite ca si condiment in supa, tocana si in anumite sosuri.
Ingrijirea pielii
Ingredientele active din aceste seminte imbunatatesc sanatatea pielii prin neutralizarea efectelor radicalilor liberi si scaderea nivelului de stres oxidativ, care poate preveni simptomele eczemei, psoriazisului si rozaceei.
Ingrijirea parului
Compozitia minerala bogata a semintelor, pe langa proteinele si grasimile sanatoase, poate contribui la cresterea rezistentei si cresterii parului, atunci cand sunt consumate, aplicate local sau in spalarea parului.
Diabet zaharat
Fibrele dietetice din aceste seminte va pot ajuta sa reglati eliberarea de insulina si glucoza in organismul dvs., ceea ce este o veste buna pentru pacientii diabetici.
Previn bolile neurologice
Un studiu publicat in revista Molecular Neurobiology a constatat ca dietele bogate in mirodenii, cum ar fi turmeric, piper, cuisoare, ghimbir, usturoi, scortisoara si coriandru, ajuta tesuturile inflamatorii. Condimentele contribuie la reducerea inflamatiei in creier si la prevenirea bolilor neurodegenerative, cum ar fi boala Alzheimer, boala Parkinson si tumorile cerebrale.
Ajuta digestia
Fibrele dietetice semnificative si antioxidantii pot sa optimizeze digestia, sa imbunatateasca absorbtia nutrientilor si sa previna constipatia si diareea.

Protejeaza organismul impotriva agentilor patogeni
Beneficiile semintelor de coriandru includ capacitatea de a lupta impotriva otravirii alimentare. Studiile au aratat ca proprietatile antimicrobiene puternice ale coriandrului pot ajuta la protejarea organismului impotriva agentilor patogeni alimentari, inclusiv a salmonelei.
Imbunatateste sanatatea inimii
Studiile au descoperit ca un consum regulat al acestor seminte pot reduce nivelul colesterolului LDL, ajutand astfel la prevenirea aterosclerozei, infarctului miocardic, accidentului vascular cerebral si alte boli de inima.
Stimuleaza sistemul imunitar
Spre deosebire de multe condimente, semintele de coriandru sunt ambalate cu vitamina C, un stimulent pentru sistemul imunitar care poate imbunatati apararea organismului impotriva agentilor patogeni si infectiilor.
Scad tensiunea arteriala
Consumarea condimentelor din seminte de coriandru in mod regulat are, de asemenea, un efect diuretic asupra organismului. Lucreaza pentru a trata tensiunea arteriala ridicata si pentru a reduce riscul de aparitie a unor afectiuni de sanatate.
Pierdere in greutate
Aceste seminte pot accelera metabolismul, datorita vitaminelor B, sustinand scaderea in greutate.
Atentie! Daca sunteti alergic la coriandru, patrunjel sau alte plante din aceasta familie, ati putea avea o reactie negativa la consumul acestor seminte. De asemenea, consumul excesiv poate duce la probleme ale functiei hepatice si stomac.
Sursa: https://www.organicfacts.net/coriander-seed.html?&utm_source=internal&utm_medium=link&utm_campaign=home-page

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *