Beneficiile pentru sanatate ale fructului grapefruit sunt de mare amploare si aproape de neegalat

1

Un pahar de suc de grapefruit ajuta la cresterea nivelului de vitamina C. Acest fruct este ambalat cu beneficiile obtinute din diferite substante nutritive si vitamine, inclusiv potasiu si licopen. Impreuna cu acestea, mai contine calciu, zahar si fosfor. In ceea ce priveste valoarea culinara, aceste fructe sunt considerate un aperitiv minunat si pot fi incluse la micul dejun pentru un inceput energizant al zilei.
Grapefruitul este un fruct bogat in fibre si cu un continut redus de calorii, contine bioflavonoide si alte substante chimice din plante care protejeaza impotriva bolilor grave precum cancerul, bolile cardiace si formarea tumorilor. Acestea cresc rata metabolica a organismului si dau senzatia de satietate. Ajuta organismul in combaterea diferitelor conditii, cum ar fi oboseala, febra, diabet, constipatie, indigestie, probleme urinare, aciditate in exces si multe altele.
Aceste fructe actioneaza ca un antiseptic natural pentru ranile externe si functioneaza ca un tonic hepatic. Acestea contin o cantitate mare de apa, care ajuta la hidratarea pielii si la cresterea ratei metabolice a organismului. Pulpa si fibra din grapefruit furnizeaza un volum sanatos pentru aportul nostru alimentar, care ajuta la miscarile intestinale si reduce sansele de cancer de colon. Grapefruitul ajuta, de asemenea, la  reducerea senzatiei de arsura.
Grapefruitul functioneaza ca un excelent inhibator al apetitului in comparatie cu multe alte alimente. Cantitatea mare de fibre din acest fruct poate sa satisfaca foamea si sa stimuleze eliberarea colecistokininei, un hormon care regleaza sucurile digestive si actioneaza ca un supersor al foamei.

Acest fruct este un remediu valoros pentru gripa, deoarece ajuta la reducerea aciditatii in sistem. Proprietatile sale tonifica sistemul si procesul digestiv. Contine un flavonoid, naringin, care este un puternic antioxidant. Antioxidantii au calitati antivirale, antifungice, antibacteriene, anti-canceroase si antiinflamatorii, facandu-le una dintre cele mai importante linii de aparare in sistemul imunitar, protejand impotriva griperi si multor alte afectiuni grave.
Grapefruitul este benefic in tratamentul oboselii. Consumul de suc de grapefruit poate fi o modalitate delicioasa de a creste rapid nivelul de energie. Substantele continute imbunatatesc metabolismul energetic in organism, oferind o rezistenta mai mare si o energie sporita, o pierdere in greutate si o reducere a sanselor de aparitie a diabetului zaharat.
Acesta mai este util pentru indigestie. Imbunatateste fluxul de sucuri digestive, care usureaza miscarea intestinelor si mentine sistemul de excretie regulat. Acest lucru se datoreaza prezentei fibrelor si pulpei vegetale care adauga volum in interiorul intestinelor si reglementeaza procesul de excretie.
Un pahar de suc de grapefruit, daca este baut inainte de a merge la culcare, poate promova somnul sanatos si poate atenua simptomele iritante si repercursiunile insomniei. Acest lucru se datoreaza prezentei triptofanului, substanta chimica adesea asociata cu soomnul. Nivelurile de triptofan din sucul de grapefruit ne permit sa dormim linistiti.
Acesta reduce nivelul de amidon din organism, si deci, poate fi benefic pentru cei care sufera de diabet. Aportul de grapefruit ii pote ajuta sa regleze fluxul de zahar din corp, manipuland eficient boala. Studiile recente au aratat ca aceasta este o relatie benefica intre diabet si grapefruit  datorita continutului de flavonoide.
Sucul de grapefruit proaspat creeaza o stare alcalina in intestine pentru o digestie corecta. Acidul citric al fructului este continut in corpul uman si astfel creste eficienta reactiei alcaline dupa digestie. Sucul extras din grapefruit este benefic in prevenirea formatii acidului si multor alte boli care apar din cauza prezentei excesului de aciditate in organism.
Cateva guri de suc de grapefruit baut inainte de fiecare masa, poate dunctiona ca o enzima pro-biotica si digestiva si vor ameliora excesul de flatulenta si disconfortul stomacal.
Sucul de graprfruit este bogat in potasiu si vitamina C, deci este foarte benefic pentru problemele legate de urinare, adesea cauzate de problemme de ficat, rinichi sau inima. In plus, continutul ridicat de potasiu functioneaza ca un vasodilatator, ceea ce inseamna ca vasele de sange si arterele se relaxeaza, reducand tensiunea arteriala si diminuand riscul de infarct miocadic si accident vascular cerebral. De asemenea, nivelurile crescute de potasiu au fost asociate cu o functie cognitiva superioara datorita cresterii fluxului de sange si a oxigenarii creierului.
Acestea sunt surse naturale care ajuta la reglarea colesterolului, reducand sansele bolilor cardiovasculare. Studiile au aratat ca grapefruitul este capabil sa reduca colesterolul LDL, precum si trigliceridele periculoase.
Atentie! Anumite substante chimice din grapefruit, cum ar fi naringin, si alti compusi mai putin obisnuiti pot interactiona negativ cu diferite medicamente.

loading...

1 comment

  1. 10 fructe si legume fara zahar si grasimi – Natura Vindecătoare 5 septembrie, 2019 at 16:27 Răspunde

    […] Grapefruit Grapefruit-ul este unul dintre fructele care nu contin grasimi si pe care le puteti manca fara grija ca veti castiga in greutate. Avocado Unul dintre cele mai hranitoare alimente si botezat de nutritionisti “alimentul complet”, avocado este un alt aliment cu continut foarte scazut de zahar si grasimi. Este bogat in fibre si minerale precum potasiu si cupru, si vitaminele A, E, B6 si C. Mai contine cantitati mari de folat, cupru si proteine. Papaya Papaya este un fruct consumat adesea pentru promovarea digestiei. Contine papain, o substanta care stimuleaza procesele digestive. Este extrem de sarac in grasimi. Prezenta carotenului face ca acest fruct sa fie un aliment preventiv pentru cancer. Cantitatea scazuta de sodiu este buna pentru persoanele cu probleme de colesterol. Rosii Rosiile sunt alimente cu un continut scazut de grasimi si fara zahar. Contin vitamina K, esentiala pentru construirea si regenerarea oaselor. De asemenea, stimuleaza o proteina non-colagena numita osteocalcin, care este necesara si actioneaza ca un catalizator, ajutand calciul sa intareasca oasele. Sfecla Sfecla este o leguma care ajuta la vindecarea si prevenirea multor afectiuni. Aceasta face parte din lista legumelor cu un continut scazut de zahar si grasimi. Sfecla contine o bogatie de minerale precum potasiu, fier si fibre. Isi ia culoarea dintr-un antioxidant puternic numit betanina. Sursa: http://www.stylecraze.com […]

Scrie un comentariu nou

Nu ratați!