Ardeii grasi previn anemia, o afectiune comuna caracterizata prin capacitatea redusa a sangelui de a transporta oxigen.

0

Stiti deja ca ardeii adauga un gust excelent preparatelor dumneavoastra. S-ar putea sa nu stiti ce beneficii va aduc acestia si cat de mult va pot promova sanatatea. Toate soiurile de ardei grasi sunt surse excelente de vitamine A, C si E, K, potasiu, acid folic, fibre, flavonoide, luteina si capsaicina. Ardeiul rosu contine mai multe substante fitochimice si carotenoide, in special beta-caroten, care va ofera beneficii antiinflamatorii si antioxidante care contracareaza daunele provocate de radicalii liberi.
Capsaicina din ardeii grasi are beneficii multiple pentru sanatate. Studiile arata ca reduce colesterolul „rau”, tine diabetul sub control, reduce durerea si usureaza inflamatia. Continutul de sulf din ardeii grasi ii face sa joace un rol protector in anumite tipuri de cancer. In plus, acestia au un continut foarte scazut de calorii.
Ardeiul gras este o sursa buna de vitamina E, care este cunoscuta ca joaca un rol cheie in mentinerea parului si a pielii sanatoase si luminoase. Acesta mai contine si vitamina B6, care este esentiala pentru sanatatea sistemului nervos si ajuta la reinnoirea celulelor.
Anumite enzime din ardeii grasi, cum ar fi luteina, protejeaza ochii de cataracta si degenerescenta maculara mai tarziu in viata. Luteina, zeaxantina si carotenoidele gasite in cantitati relativ mari in ardeii grasi, pot imbunatati considerabil sanatatea ochilor atunci cand sunt consumate in cantitati adecvate. Protejeaza retina si peretele interior sensibil la lumina de daunele oxidante. Doar adaugand aceasta leguma la dieta dumneavoastra, puteti reduce riscul de deficiente vizuale.

 Ardeii grasi elimina membranele mucoase congestionale din nas si plamani si provoaca transpiratia, ceea ce reprezinta un mod in care organismul elimina toxinele. Adaugati la dieta dumneavoastraajuta la imbunatatirea digestiei si eliminarea disconfortului excesului de gaze.
Ardeii putin iuti stimuleaza fluxul sanguin in mod natural. Actionand ca agent de subtiere ajuta la dizolvarea fibrinului, a proteinei insolubile care se acumuleaza in vasele de sange si ar putea provoca cheaguri. Pyridoxina este cel mai frecvent tip de vitamina B6, o familie de nutrienti care sunt importante pentru formarea celulelor rosii din sange.
Vitamina E este un antioxidant puternic, esential pentru nervi si muschi sanatosi. Cele mai bune surse de vitamina E se gasesc in grasimile uleiurilor din nuci, seminte si legume.
Ardeii grasi previn anemia, o afectiune comuna caracterizata prin capacitatea redusa a sangelui de a transporta oxigen. Una dintre cele mai frecvente cauze ale anemiei este deficitul de fier, principalele simptome fiind slabiciunea si oboseala. Nu numai ca ardeii sunt o sursa decenta de fier, sunt si extremi de bogati in vitamina C, ceea ce creste absorbtia fierului in intestin.
Deci consumati ardei gras si bucurati-va de beneficiile naturii!

 

 

 

Sursa: http://www.care2.com/greenliving/9-incredible-health-benefits-of-bell-peppers.html
https://www.globalhealingcenter.com/natural-health/health-benefits-of-peppers/
http://www.healthline.com/nutrition/foods/bell-peppers#section8

Niciun comentariu

Nu ratați!