Natura Vindecătoare

Beneficiile uimitoare ale mersului pe jos

Unele dintre beneficiile pentru sanatate ale mersului pe jos includ sanatatea fizica si mintala, protectia impotriva bolilor cardiace, diabet si alte tipuri de afectiuni cronice.
Studiile suplimentare arata ca mersul pe jos creste densitatea minerala osoasa si previne osteoporoza. Reduce riscul aparitiei cancerului de colon si a artritei.
O plimbare este o forma minunata de exercitii pentru organism. Acest antrenament nu va costa nimic si se poate potrivi in stilul de viata al fiecaruia. Oricat de ocupat ai fi, poti gasi cateva minute pentru a face o plimbare care se poate dovedi un exercitiu estrem de benefic.
Beneficiile de sanatate ale mersului pe jos includ o imbunatatire generala a sanatatii si o reducere a greutatii corporale. Potrivit Departamentului de Sanatate al SUA, acesta a contribuit la reducerea ratei mortalitatii in randul diferitelor grupe de varsta.
Plimbarea este un exercitiu obligatoriu pentru organismul uman. Cu cat umbli mai mult, cu atat e mai bine pentru bunastarea ta. Unele dintre diferitele beneficii pentru sanatate sunt urmatoarele:
• Controlul greutatii
O plimbare scurta in ritm alert este tot ceea ce aveti nevoie pentru a reduce excesul de calorii si grasimi. O plimbare de cel putin 3 -4 km intr-o zi, de 3 ori pe saptamana, te poate face mai subtire cu un kilogram intreg.
 Alunga insomnia
Mersul pe jos, facut pe lumina, ajuta la reglarea sistemului nervos, facilitand procesele de relaxare, oferind un somn mai usor si mai profund.

• Fitness
Mersul pe jos va poate mentine in forma si sanatos pentru o lunga perioada de timp. Ajuta la functionarea organelor cardio-respiratorii si mareste considerabil puterea corpului. O plimbare normala de 30 de minute pe zi va poate ajuta sa ramaneti subtire si sanatos.
• Sanatate mentala
Stim cu totii ca mersul face minuni pentru corpul fizic. Cum ramane cu bunastarea mentala? Este, de asemenea, la fel de benefica si pentru minte. Va imbunatateste starea de spirit, reduce depresia si scade nivelul de stres, pe langa imbunatatirea increderii si respectul fata de sine.
• Sanatate generala
Cercetarile medicale si studiile arata ca mersul pe jos scade tensiunea arteriala si colesterolul ridicat, reducand astfel riscul de accident vascular cerebral si alte probleme legate de inima. Plimbarea pe jos este benefica si pentru cresterea densitatii osoase si pentru prevenirea osteoporozei cronice. De asemenea, restrictioneaza alte boli si sporeste imunitatea organismului.
O plimbare alerta va face sa transpirati si sa eliberati deseurile toxice din corp, facand pielea stralucitoare, eliminand din sistemul dumneavoastra componentele nesanatoase.
Adultii care raman activi fizic si fac plimbari intense la varsta de 50 de ani prezinta un risc redus de probleme cardiace, diabet zaharat si hiperensiune arteriala.
Sursa: https://www.organicfacts.net/health-benefits/other/health-benefits-of-walking.html

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate cu *