Siliciul – mineralul frumusetii – beneficii, surse naturale si simptomele deficitului

1

Siliciul este un mineral care mentine frumusetea si sanatatea. Acest mineral ajuta la intarirea tesuturilor conjunctive si a oaselor, dar este, de asemenea, util si in ingrijirea pielii, unghiilor si parului. Siliciul joaca un rol vital si in prevenirea aterosclerozei, a insomniei si a tuberculozei sau toxicitatii cu aluminiu.
Siliciul este un mineral vital necesar organismului pentru articulatii puternice si flexibile, piele stralucitoare si oase puternice. Este necesar sa il integrati in dieta dumneavoastra deoarece creste beneficiile globale ale vitaminei D, glucozaminei si calciului.
Intareste oasele
Siliciul joaca un rol vital in asistarea calciului pentru cresterea, intretinerea si flexibilitatea articulatiilor si oaselor. Induce flexibilitatea in oase prin cresterea cantitatii de colagen, care este componenta proteica a oaselor. De asemenea, creste rata de vindecare a dislocarii osoase si a fracturilor. Este necesar pentru mentinerea sanatatii scheletice. Creste depunerea de minerale diferite precum calciul in tesuturile osoase.
Tratamentul alopeciei
Alopecia (chelie sau subtierea parului) este cauzata de aportul unei diete care nu contine nutrienti, in special siliciu. Acest mineral incurajeaza cresterea parului gros si sanatos. De asemenea, creste luciul si stralucirea parului.
Ingrijirea pielii
Siliciul creste elasticitatea si rezistenta tesuturilor conjunctive ale pielii si incetineste procesul de imbatranire. Se restabileste stralucirea naturala a pielii si previne ridurile prin cresterea formarii de colagen. Ajuta la stralucirea ochilor.
Intareste unghiile
Siliciul joaca un rol foarte important in mentinerea sanatatii unghiilor. Are capacitatea de a intari unghiile. In plus, previne problema unghiilor fragile si infectiilor.

Previne ateroscleroza
Siliciul ajuta la scaderea formarii placii. Placile de colesterol sunt responsabile pentru intarirea arterelor care pot provoca atac de cord si accident vascular cerebral.
Mai multe alimente necesare pentru curatarea placilor din artere puteti gasi aici.
Reface mucoasa
Beneficiile pentru sanatate ale siliciului includ restaurarea mucoasei tractului respirator daca organismul sufera de deshidratare.
Promoveaza vindecarea
Siliciul joaca un rol esential in protectia impotriva multor boli cum ar fi tuberculoza si altele care sunt legate de membranele mucoase. De asemenea, ajuta la cresterea ratei de vindecare in timpul fracturilor. Acest mineral ajuta la reducerea riscului diverselor boli cardiovasculare, inclusiv ateroscleroza, infarct miocardic si accidente vasculare cerebrale.
Surse de siliciu:
Fructe: mere, cirese, struguri si portocale;
Legume: varza, morcovi, ceapa, castraveti, ridichi si dovleci;
Nuci: arahide si migdale;
Produse nerafinate: cereale si boabe nerafinate.
Simptomele deficitului de siliciu
– oase slabe;
– subtierea si caderea parului;
– unghii fragile;
– accentuarea ridurilor.
Sursa: https://www.organicfacts.net/health-benefits/minerals/health-benefits-of-silicon.html?&utm_source=internal&utm_medium=link&utm_campaign=home-page

loading...

1 comment

  1. 14 minerale esentiale organismului - rolul si beneficiile acestora pentru sanatate – Natura Vindecătoare 10 aprilie, 2019 at 12:23 Răspunde

    […] Mineralele ajuta metabolismul corpului, echilibreaza nivelul apei in organism, mentine sanatatea osoasa si, de asemenea, stimuleaza in mod eficient sanatatea in sute de moduri. Mineralele au functii si beneficii diferite, astfel incat nici un mineral nu poate fi numit mai mult sau mai putin benefic decat altul. Bor Acest mineral joaca un rol esential in imbunatatirea si mentinerea sanatatii oaselor, a functiei creierului, a proceselor de imbatranire si a sanatatii sexuale. De asemenea, ajuta la prevenirea cancerului si tratarea bolii Alzheimer si reduce durerea musculara. Calciu Acest mineral vital stimuleaza sanatatea osoasa (previne osteoporoza), amelioreaza artrita, imbunatateste sanatatea dentara si amelioreaza insomnia, simptomele de menopauza, durerile si crampele menstruale. Mai mult, este esential in prevenirea sau tratarea obezitatii, a cancerului de colon, a aciditatii, a afectiunilor inimii si a rinichilor si scaderea tensiunii arteriale. Pentru mai multe informatii legate despre acest mineral, cat si despre sursele alimentare puteti citi aici. Magneziu Magneziul ajuta la stimularea sistemului imunitar, tratarea hipertensiunii arteriale, prevenirea atacurilor de cord si a astmului si imbunatatirea sanatatii oaselor. De asemenea, amelioreaza crampele si ajuta la gestionarea diabetului, menopauzei si sarcinii. Magneziul este foarte important in ceea ce priveste scaderea anxietatii si stresului si a fost strans legat de insomnie, datorita rolului sau enzimatic in eliberarea hormonilor care calmeaza corpul si induc somnul. Pentru mai multe informatii legate despre acest mineral, cat si despre sursele alimentare puteti citi aici. Fosfor Fosforul este un element integrat in reducerea slabiciunii musculare, imbunatateste sanatatea oaselor si creste functia creierului. De asemenea, ajuta la prevenirea imbatranirii premature, reduce slabiciunea sexuala, optimizeaza metabolismul corpului si stimuleaza sanatatea dentara. Pentru mai multe informatii legate despre acest mineral, cat si despre sursele alimentare puteti citi aici. Potasiu Ca vasodilatator, potasiul reduce tensiunea in vasele de sange si asigura distributia corecta a oxigenului la sistemele vitale ale organelor, protejand in acelasi timp impotriva bolilor cardiovasculare. Acesta regleaza tensiunea arteriala, creste fluxul de apa in organism, atenueaza tulburarile musculare si crampele, stimuleaza functionarea creierului, gestioneaza artrita si diabetul zaharat si trateaza afectiunile renale. Pentru mai multe informatii legate despre acest mineral, cat si despre sursele alimentare puteti citi aici. Siliciu Acest mineral joaca un rol important in sanatatea optima a oaselor, a pieli, parului, unghiilor si sanatatii dentare. De asemenea, ofera o usurare a tulburarilor legate de somn, aterosclerozei si tuberculozei si promoveaza dezvoltarea tesuturilor. Pentru mai multe informatii legate despre acest mineral, cat si despre sursele alimentare puteti citi aici. […]

Scrie un comentariu nou

Nu ratați!