Semințe de in pentru combaterea diabetului, hipertensiunii și alte beneficii întemeiate pentru a le consuma zilnic

0

Semințele de in sunt dintre cele mai vechi culturi de fibre din lume. Cultivate inițial în China și Egipt, aceste semințe sunt cunoscute pentru beneficiile lor pentru sănătate. Se spune că Carol cel Mare, regele francilor în secolul al VIII-lea, a crezut atât de puternic în ele încât a cerut supușilor săi loiali să mănânce semințe de in.
Semințele de in sunt o sursă bună de grăsimi sănătoase, antioxidanți, micronutrienți și fibre dietetice. Cercetările arată că aceste semințe oferă un număr mare de beneficii pentru sănătate și pot ajuta la reducerea riscului de diabet , boli de inimă și cancer.
Experții sugerează că semințele de in ar trebui să fie consumate întotdeauna măcinate. Consumul lor întreg poate să nu vă ofere adesea beneficiile lor pentru sănătate, deoarece semințele trec uneori prin tractul digestiv nedigerate. O lingură de semințe de in pe zi este suficientă pentru a vă satisface cerințele nutriționale esențiale zilnice.
✔️ Ajută la reducerea hipertensiunii
Semințele de in sunt mai eficiente pentru scăderea tensiunii arteriale decât orice alt aliment. Într-un studiu de șase luni pe indivizi cu tensiune arterială crescută, tensiunea sistolică a fost redusă cu 10 mmHg după ce au început să consume ulei de semințe de in. În același studiu, presiunea diastolică a fost redusă cu 7 mmHg. Adăugarea uleiului de semințe de in la dieta dvs. poate reduce nivelul tensiunii arteriale în mod natural.
✔️ Ajută la gestionarea diabetului
Cercetătorii Organizației Mondiale a Sănătății au publicat un studiu deschis cu privire la efectul suplimentării cu pulbere de semințe de in în gestionarea diabetului. Consumul de semințe de in poate îmbunătăți sensibilitatea la insulină la persoanele cu intoleranță la glucoză. Dovezile sugerează că semințele de in consumate zilnic pot îmbunătăți controlul glicemic la bărbații și femeile obeze cu pre-diabet .

✔️ Ajută la prevenirea inflamației
Două linguri de semințe de in măcinate conțin peste 140% din valoarea zilnică a acizilor grași omega-3 care reduc inflamația iar prezența lignanilor (un produs chimic pentru combaterea cancerului) este mai mare decât în orice alt aliment vegetal de pe planetă. Acest lucru poate ajuta la prevenirea bolilor de inimă, a bolilor inflamatorii intestinale, a artritei și la încetinirea creșterii celulelor tumorale.
✔️ Fac minuni pentru sănătatea femeilor
Prezența lignanilor, substanțe chimice vegetale care ajută la combaterea cancerului, ajută în lupta împotriva nivelurilor ridicate de estrogen și menține nivelurile hormonale echilibrate. Consumul regulat de semințe de in poate ajuta la reducerea simptomelor menopauzei, cum ar fi înroșirea feței și transpirații nocturne. Femeile care suferă de perioade neregulate și / sau simptome extreme ale sindromului premenstrual pot beneficia de acestea.
Cercetările arată că se pot dovedi utile în controlul sângerărilor abundente în timpul menstruației, reduc riscul de cancer mamar și îmbunătățesc funcția uterină. Deoarece corectează dezechilibrul hormonal, este probabil să promoveze sănătatea părului și a pielii.
✔️ Ajută la combaterea depresiei
Stresul vieții moderne a dus la o creștere a cazurilor de depresie. Medicii pot furniza antidepresive, dar cercetările arată că adăugarea semințelor de in în dietă poate ajuta în acest sens. Un studiu japonez a constatat că pacienții cu depresie au un nivel scăzut de acizi docosahexaenoici și eicosapentaenoici, care se găsesc în alimente precum pește, nuci și in. Consumul acestor alimente poate ajuta la corectarea acestor dezechilibre și la depresie.
❓Cum poți consuma semințe de in
Adăugați-le în cereale, supe, iaurt, pâine prăjită, prăjituri, piureuri.

Niciun comentariu

Nu ratați!

Introduceți adresa dumneavoastră de email pentru a primi cele mai noi articole:

Prin abonarea la newsletter-ul nostru aveți șansa de a câștiga unul dintre cele trei coșuri cu produse naturiste, oferite lunar prin tragere la sorți.