Iarba de grâu – o plantă extraordinară pentru multe aspecte ale sănătății

0
Iarba de grau

Poate că semănă cu un banal fir subțire de iarbă obișnuită, însă iarba de grâu conține o bogăție de nutrienți. Aproximativ 28 de grame de iarbă de grâu conține 8 gr de proteine, 240% din DZR de vitamina A, 93% din DZR de vitamina C , 356% din DZR de fier și 12% din DZR de calciu, are echivalentul nutrițional a 2,5 kilograme din cele mai bune legume organice crude și are doar 120 de calorii!
Valoarea sa nutritivă nu se termină aici! Alcătuind 98 din cele 102 elemente de pământ găsite în sol, inclusiv calciu, fier, magneziu, potasiu și fosfor, împreună cu enzime esențiale și 19 aminoacizi, iarba de grâu este un supliment extraordinar! Alcătuit din 70% clorofilă, sângele vieții plantelor, iarba de grâu este cel mai bun medicament oferit de natură.
De la a stimula pierderea în greutate până la îmbunătățirea stării generale de sănătate, a pielii și a părului, beneficiile ierbii de grâu sunt multiple:
1. Facilitează digestia
American Cancer Society spune că pulberea de iarbă de grâu conține anumite minerale alcaline care asigură ameliorarea ulcerelor, a constipației și a diareei. Ajută la curățarea colonului și menține aciditatea la distanță.
2. Reduce pofta de mâncare
Încărcat cu substanțe nutritive, iarba de grâu asigură faptul că organismul tău nu tânjește după alte alimente pentru a compensa lipsa de vitamine sau minerale. Un supliment de iarbă de grâu în fiecare dimineață poate preveni supraalimentarea pe tot parcursul zilei.
3. Ajută la scăderea în greutate
Consumul regulat de iarbă de grâu ajută la stimularea glandei tiroide, activează metabolismul, oferă mai multă energie și ajută la pierderea în greutate.
4. Vă ajută la detoxifiere
Proprietățile de curățare ale ierbii de grâu detoxifică fluxul sanguin, ficatul și colonul și sporesc puterea celulelor!
5. Îmbunătățește imunitatea
Iarba de grâu contribuie la creșterea numărului de celule roșii din sânge, la întărirea răspunsului imun al organismului și la prevenirea apariției bolilor.
6. Acționează împotriva diabetului
Fibra prezentă în iarba de grâu reglează absorbția de colesterol si zahăr, ținând nivelul zahărului din sânge sub control.

7. Scade inflamația
Iarba de grâu poate ajuta la scăderea și chiar eliminarea inflamației generale, oferind ameliorarea durerilor asociate.
8. Previne varicele
Consumul regulat poate reduce riscul de a dezvolta varice.
9. Poate ajuta la combaterea depresiei și stresului
Iarba de grâu conține vitamina B, care combate anxietatea și ne ajută să ne relaxăm, menținând depresia și stările de stres la distanță.
10. Previne problemele dentare
Iarba de grâu poate ajuta la prevenirea cariilor dentare și a altor probleme dentare. În afară de consumul acesteia, încercați să vă masați gingiile cu pulbere de iarba de grâu pentru a le menține ferme și sănătoase.
11. Poate trata hemoroizii
Combinația de fibre, clorofilă, vitamine și minerale poate ajuta la tratarea hemoroizilor sau a constipației.
Consultați-vă medicul înainte de a administra copiilor mici, femeilor însărcinate sau bătrânilor.
12. Vă poate scăpa de acnee
Aplicarea unei măști cu lapte și pulbere de iarbă de grâu poate preveni erupțiile, poate trata acneea și poate promova pielea sănătoasă.
13. Are proprietăți antiseptice
Aceste proprietăți îl fac cea mai bună soluție naturală pentru vânătăi, răni, mușcături de insecte, erupții cutanate, arsuri solare, furuncule și tăieturi.
14. Oferă beneficii anti-îmbătrânire
Proprietățile naturale anti-îmbătrânire ale ierbii de grâu ajută la întinerirea celulelor, au grijă de pielea lăsată, mențin elasticitatea pielii și te fac să arăți mai tânăr.
15. Îmbunătățește sănătatea părului
Adăugarea unei lingurițe de pulbere de iarbă de grâu în șamponul obișnuit poate inversa deteriorarea părului și întări rădăcinile.
16. Favorizează creșterea părului
Consumul regulat de iarbă de grâu împreună cu aplicarea topică ajută la eliminarea celulelor moarte de pe scalp și favorizează creșterea părului.
Iarba de grâu trebuie consumată întotdeauna pe stomacul gol sau cu alte fructe și legume. Timpul ideal de consum este dimineața, la câteva minute după trezire. Evitați consumul după masă, deoarece vă poate face greață.
Dacă nu poți suporta gustul inițial, amestecă-l cu suc de portocale, shake-uri sau smoothie-uri.

Niciun comentariu

Nu ratați!