6 reguli de aur pentru prevenirea și tratarea durerilor de spate

0
Scapă natural de durerile de spate

Deoarece susține părțile inferioare și superioare ale corpului, nu ar trebui să fie surprinzător faptul că, pe măsură ce îmbătrânești, spatele tău se va simți ușor inconfortabil. Deși suportabilă în unele cazuri, o astfel de durere vă poate limita în cele din urmă mișcarea și numărul de lucruri pe care le puteți face.
Spatele tău va începe să devină predispus la dureri cronice dacă aveți în mod constant sarcini grele. În afară de asta, poate fi afectat de alți factori, cum ar fi un traumatism sau o vătămare anterioară, sau chiar o anumită afecțiune care nu ești conștient.
Vestea bună este că majoritatea problemelor și durerilor de spate nu sunt permanente. Există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a diminua disconfortul și pentru a permite corpului dumneavoastră să funcționeze la maximum. Iată câteva sfaturi și indicii care vă vor ajuta să vă simțiți mai confortabil:
👉 Fii atent la postura ta
Modul în care stați și mergeți în mod regulat va afecta sănătatea spatelui în viitor. Pe cât posibil, ar trebui să aveți o postură dreaptă. Aceasta înseamnă să vă asigurați că umerii dvs. formează o linie dreaptă, că spatele nu este înclinat și că există o arcadă interioară joasă pe zona lombară.
O postură bună va ajuta la prevenirea în viitor a multor probleme de spate. Cel mai bine este să începeți să vă exersați poziția cât mai curând posibil.
👉 Nu ridicați niciodată greutăți cu mușchii spatelui
O mulțime de probleme de spate provin din faptul că o mulți oameni nu știu cum să ridice corect obiectele grele. Dacă sunteți pe cale să ridicați un obiecte greu, ghemuiți-vă jos și îndreptați-vă spatele. Asigurați-vă că picioarele dvs. sunt îndoite la maximum. Scopul aici este să vă folosiți mușchii picioarelor ca forță motrice pentru transportarea obiectului. Evitați să ridicați obiectul dintr-o postură înaltă, deoarece aici încep să apară probleme.
În timp ce ridicați obiectul, asigurați-vă că vă mențineți întotdeauna spatele drept și picioarele încordate. Nu trebuie să simțiți niciodată presiune sau tensiune pe spate atunci când transportați obiecte grele în mod corespunzător. Face munca mai ușoară, dar cel mai important, poate preveni probleme majore și în viitor.

👉 Consultați-vă cu un chiropractician
Chiropracticienii unt profesioniști din domeniul medical care se concentrează în principal pe problemele de spate și postură. În afară de reglarea spatelui și a posturii, aceștia vă pot ajuta să diminuați durerea pe care o simțiți și în alte părți ale corpului.
👉 Mănâncă bine
Menținerea unui interval bun de greutate este important. În mod ideal, ați dori să rămâneți la nivelul mediu al IMC. Cu cât crește numărul kilogramelor, cu atât va fi mai greu pentru spatele tău să le susțină. Consumul unui amestec bun de proteine, fructe și legume vă poate ajuta să vă gestionați greutatea mai eficient.
👉 Fă sport regulat
Faceți un antrenament de cel puțin câteva minute în mod regulat. Vă recomandăm să nu ridicați greutăți decât dacă sunteți deja familiarizați cu tehnica și forma corespunzătoare. Dacă sunteți începător, ascultați întotdeauna instructorii mai întâi, astfel încât să vă poată învăța.
De asemenea, merită menționat faptul că încălzirea înainte de antrenament este esențială.
Nu în ultimul rând, faceți doar ceea ce corpul dumneavoastră poate face față. Antrenamentul în exces are și dezavantajele sale.
👉 Dormi corect
Concepția greșită obișnuită este că cel mai bun mod de a dormi este plat pe spate. De fapt cel mai bun mod de a dormi este pe o parte sau pe burtă. Dacă faceți acest lucru, vă reduceți stresul pe toată durata nopții. Dacă poți, dormi pe burtă. Faceți acest lucru confortabil punând o pernă pe abdomenul inferior.
Când vine vorba de a dormi corect, este important să aveți și o saltea și o pernă de susținere. Dormitul pe un pat care este prea dur sau prea moale va avea implicații serioase pentru sănătatea spatelui. Vestea bună este că există multe saltele și perne care promit un sprijin mai bun al spatelui.
Problema cu durerile de spate este că tind să se înrăutățească în timp. Este foarte recomandat să luați măsurile necesare pentru a atenua durerea cât mai curând posibil. Unele dintre aceste sfaturi oferă soluții pe tot parcursul vieții, dar unele dintre ele oferă doar o ușurare temporară. Vă recomandăm să consultați un profesionist care să vă verifice spatele pentru a afla sursa durerii, dacă este constantă.

Niciun comentariu

Nu ratați!

Introduceți adresa dumneavoastră de email pentru a primi cele mai noi articole:

Prin abonarea la newsletter-ul nostru aveți șansa de a câștiga unul dintre cele trei coșuri cu produse naturiste, oferite lunar prin tragere la sorți.