Humus de sfeclă roșie coaptă (rețetă sănătoasă)

0

Există atât de multe variante de humus în zilele noastre, inclusiv aceasta rețetă foarte sănătoasă de humus de sfeclă coaptă, dar nu a fost întotdeauna așa.
Chiar și acum doar câțiva ani, oamenii se întrebau: „ Ce este humusul ?” Era încă considerat un preparat exotic sau ceva pe care l-ai mânca la un restaurant din Orientul Mijlociu.
Dar lucrurile se schimbă. Humusul a devenit acum foarte popular, cu o mulțime de mărci și arome disponibile.
La fel ca în majoritatea alimentelor, totuși, cel mai sănătos si mai natural preparat este acela făcut chiar de tine, știind exact ce ingrediente folosești.
Ingrediente cheie
Humusul își are rădăcinile în culturile din Orientul Mijlociu, unde este servit la aproape fiecare masă. De obicei, este fabricat din naut și tahini, ceea ce îl face un preparat prietenos cu legumele, perfect pentru a se întinde pe pâine, pentru a fi servit cu legume sau pur si simplu ca atare.
Articole recomandate:
Motive pentru care ar trebui inclus mai des humusul in dieta dumneavoastra
Ce este Tahini și ce beneficii aduce sănătății
Frumusețea humusului se datorează faptului că este o rețetă atât de simplă, este ușor să îl preparați în funcție de gusturile familiei dvs.
Cu toate acestea, humusul de sfeclă nu este unul pe care îl vedeți des în frigiderele din supermarketuri, așa că suntem foarte încântați să vă prezentăm această rețetă de humus de casă.
Sfecla este o sursă extraordinară de vitamine și minerale. Este deosebit de bogată în antioxidanți de combatere a bolilor și are proprietăți antiinflamatorii.
Aceasta împrumută o nuanță superbă și acestui humus, dar mai important, consumul unei game largi de fructe și legume vă expune la o tonă de nutrienți sănătoși. Dacă mănânci în mod constant aceleași legume, pierzi ce alte alimente, adesea trecute cu vederea (cum ar fi sfecla!), mai pot oferi.
Această rețetă de humus de sfeclă este o modalitate ușoară de a adăuga această legumă în dietă.

Ingrediente:
2 sfecle mari, spălate și tăiate felii
o conserva de 400 g năut, scurs și clătit
2,5 linguri tahini
2 căței de usturoi, zdrobiți
suc de la o lamaie
sare de mare și piper după gust
Mod de preparare:
Începeți prin preîncălzirea cuptorului la 200 de grade. Așezați sfecla feliată pe o tavă de copt căptușită cu hârtie pergament pentru copt.
Coaceți sfecla timp de o jumătate de oră sau până când puteți introduce ușor furculița. Acest lucru va face sfecla mai ușor de incorporat în humus, adăugând în același timp foarte multă aromă.
Apoi, adăugați restul ingredientelor la robotul de bucătărie și amestecați la viteză mare.
Unul dintre beneficiile humusului este bogăția de proteine ​​din cauza năutului. De asemenea, este încărcat cu fibre pentru a vă face să vă simțiți sățioși.
Tahini, este, de asemenea, sănătos pentru inimă și încărcat cu grăsimi „bune”.
Lămâia adaugă o aromă plăcută și prospețime.
Odată ce humusul de sfeclă a fost amestecat, condimentați-l cu sare de mare și piper după gust.
Vă place cât de colorat este acest humus de sfeclă? Completați-l cu semințe de susan și serviți cu legume proaspăt tocate.
Această rețetă de humus de sfeclă coaptă face un aperitiv sau o gustare excelentă.
Poftă bună!

Niciun comentariu

Nu ratați!

Introduceți adresa dumneavoastră de email pentru a primi cele mai noi articole:

Prin abonarea la newsletter-ul nostru aveți șansa de a câștiga unul dintre cele trei coșuri cu produse naturiste, oferite lunar prin tragere la sorți.